Strona głowna O_klanie Sklad regulamin serwery Strona głowna Strona głownaap_downloads
ol

ArmA: Tutoriale

Wstęp

Tworzenie mission.sqm
Tworzenie description.ext
Tworzenie briefing.html
Tworzenie init.sqf
Optymalizacja

Markery

Marker
Łączenie z briefing.html

Wyzwalacze

Wyzwalacz
Łączenie z briefing.html

Przykłady

Transport 1
Transport 2
Wspracie AI 1
Wspracie AI 2
Patrol AI 1

Eye Candy

Pogoda
Papa Bear

Uwaga!

Jeśli masz propozycje na nowy turorial, chcesz się czegoś wiecej dowiedzieć, lub zgłosić jakis błąd w tutorialu? Napisz
 

ArmA: 2

Wstęp

ArmA 2 - gameplay

Linki

Transport 2
Zakadamy e chemy wyslac jakis pojazd lub heli w dowolne miejsce z oddzialem zonierzy. Po ustawieniu pojazdu widac tylko jedn osobe kierujc ... a reszta miejsc jest pusta...

Moemy t akcje wykonac przez wstawienie odziau i pojazdu i wzajemn synchrnonizacje...w punktach kontrolnych...ale mone zrobic to duzo prosciej ( jesli nie zaley nam na caej procedurze zaadunku )

Tworzymy np blackawhka po stronie ZACHOD i nadajemy mu nazw heli_nr_02

STRONA: zachod
KLASA
: lotnictwo
KONTROLA
: grywalny
STARE INFORMACJE: nieznany
BLOKADA POJAZDU: odblokowany
STOPIE
: szeregowy
JEDNOSTKA: UH 60
SPECJALNE: brak ( tu moemy ustawic od razu czy nasz BH bedzie ju w powietrzu z zaog na starcie czy dopiero wystartuje )
NAZWA: heli_nr_02
UMIEJTNOSCI: ustawiamy na wysoko
AZYMUT: tak jak si na m podoba ( np twarz do pnocy )

Pozostaje stworzyc nam grupe zonierzy po stronie ZACHOD... i tylko dwie rzeczy nam pozostaja do ustawienia

NAZWA: grupa_nr_02
URUCHOMIENIE{_x moveincargo heli_nr_02} forEach units group grupa_nr_02