Optymalizacja |
Jest kilka rzeczy o ktrych warto pamitac podczas pracy z ArmA... 1. Jeli muszisz uyc zmiennej , nazwy i lub cigu danych ktrych skad zaley tylko od Ciebie , staraj si uywac moliwie najkrtszych form, zamiast uywac nazw o podobnej skladni pojazd_opancerzony_numer_2044lepiej uyc mozliwie najkrtszej formy po_2044 Co to daje? Z punktu widzenia mission makera niewiele, od strony wydajnosci i procesora, ktry bedzie pracowa na serwerze bardzo duzo. atwiej iszybciej wyszukac pord kodu jednoske o nazwie po_2044 ni pojazd_opancerzony_numer_2044 Z drugiej strony warto pamitac o jednej rzeczy... by tworzyac mapy uzywac jakiegos wlasnego unikalnego systemu zapisu. Pozwoli to w przyszlosci np innym ktrzy bed chcieli zmodyfikowac twoja misje w odnalezieniu danej jednoski. Dobrze uzyc jakiegos krtkiego prefixu przed nazwa istotnych jednostek. np xy_po_2044 W ten sposb atwiej taka jednostke odszukac w kodzie, a druga sprawa gdy ktos zaimportuje czesc swojej misji do naszej mamy pewnosc ze nie bedzie adnych konfliktw w nazwach i nie bedzie potrzeby autozmiany nazwy jak to zwykle robi edytor przy CTRL+C - CTRL+V.. |