description.ext |
W pierszej kolejnosci definiujemy co ma si ukazac na naszym ekranie podczas ladowania misji onLoadMission=Evolution Blue AP v1.0; OnLoadIntro = "YourMessage"; OnLoadIntroTime = False; OnLoadMissionTime = False; Teraz zajmiemy si tym co definiuje typ misji onLoadMission - Nazwa misji OnLoadIntro - Nasza wiadomoc Obie informacje pojawiaj si przez kilka chwil po czym znikaj jak tylko zostanie zaadowana misja wiec nie powinny byc to wiadomosci i nazwy zbyt dlugie do odczytania.. Jeli zabraknie onLoadMission to w menu wyszukiwania misji MP w grze pojawi si zamiast nazwy misji nazwa pliku z misj co nie jest porzdane.. OnLoadIntroTime - Definiuje czy przy starcie misji ma ukazac si aktualna godzina False, True OnLoadMissionTime - Definiuje czy przy starcie misji ma ukazac si aktualna godzina False, True class Header { gameType = COOP; minPlayers = 1; maxPlayers = 30; playerCountMultipleOf = 1; }; gameType - Wybr pomidzy, DM, Team, Coop, CTI minPlayers -Minimalna # graczy w misji, powinno byc zawsze 1 maxPlayers -Maksymalna # graczy w misji, playerCountMultipleOf - Wartoc 1 daje znak dla enginu gry ze jest to misja Multiplayer Czas na ustawienia dotyczce respawnu respawn="3"; respawndelay=10; respawnVehicleDelay="3"; respawn - Wybr pomiedzy typem respawnu 0 - bra respawnu, 1 - jako obserwator, 2 - dokladnie w tym samym miejscu w ktrym zgines, 3 - w bazie, 4 - w grupie, jesli jeszcze sa w niej jednoski AI jesli nie to bedzie mozliwy tylko tryb obserwacji 5 - po stronie w w ktrej walczysz nie jesli jest jeszcze na mapie jakakolwiek "grywalna" jednostka przy zyciu respawndelay - Definiuje co # sekund bdzie moliwy respwan; respawnVehicleDelay - Definiuje co # sekund bdzie moliwy respwaw w pojedzie jesli taki zostawnie stworzony na mapie ( np ruchomy ambulans ) Inne ustawienia disabledAI=1; disabledAI - Wartosc 1 usuwa wszystkie jednostki AI grywalne zapobiegajc tym samym respawn w trakcie akcji Teraz pora na ustawienia HUD - Czyli tego co bedzie widzia gracz na ekranie po zalogowaniu briefing=0; debriefing=0; showGPS=1; showRadio=1; showPad=1; showWatch=1; debriefing - Wartosc 1 pokazuje briefing z celami misji na kocu gry, 0 - wycza briefing - Wartosc 1 pokazuje briefing z celami misji , 0 - wycza showGPS - Wartosc 1 pokazuje GPS, 0 - wycza showWatch - Wartosc 1 pokazuje Zegarek, 0 - wycza showPad - Wartosc 1 pokazuje Notatnik - 0 - wycza showRadio - Wartosc 1 pokazuje Radio - 0 - wycza Na tym koczymy edycje description.ext, teraz poraz zabrac si za briefing gry |