Strona głowna O_klanie Sklad regulamin serwery Strona głowna Strona głownaap_downloads
ol

ArmA: Tutoriale

Wstęp

Tworzenie mission.sqm
Tworzenie description.ext
Tworzenie briefing.html
Tworzenie init.sqf
Optymalizacja

Markery

Marker
Łączenie z briefing.html

Wyzwalacze

Wyzwalacz
Łączenie z briefing.html

Przykłady

Transport 1
Transport 2
Wspracie AI 1
Wspracie AI 2
Patrol AI 1

Eye Candy

Pogoda
Papa Bear

Uwaga!

Jeśli masz propozycje na nowy turorial, chcesz się czegoś wiecej dowiedzieć, lub zgłosić jakis błąd w tutorialu? Napisz
 

ArmA: 2

Wstęp

ArmA 2 - gameplay

Linki

Pogoda
Czaami moze zajc potrzeba by w scenariuszu misji zmienila si pogoda po wkroczeniu na jakis obszar np wyzwalacza.

Wystarczy w polu PRZY AKTYWACJI dodac nastpujace polecenie


50 SetOverCast 0.5
pierwsza wartosc wyznacza ile czasu uplynie do zmiany pogody... tu 50s
druga wartosc opisuje jaki bdzie to typ pogody w tym przypadku 0.5 czyli rednie zachmurzenie

Moemy wybierac pomidzy
0 - czyli cakiem czyste niebo a
1 - gdzie pojawi si deszcz i burza