Strona głowna O_klanie Sklad regulamin serwery Strona głowna Strona głownaap_downloads
ol

ArmA: Tutoriale

Wstęp

Tworzenie mission.sqm
Tworzenie description.ext
Tworzenie briefing.html
Tworzenie init.sqf
Optymalizacja

Markery

Marker
Łączenie z briefing.html

Wyzwalacze

Wyzwalacz
Łączenie z briefing.html

Przykłady

Transport 1
Transport 2
Wspracie AI 1
Wspracie AI 2
Patrol AI 1

Eye Candy

Pogoda
Papa Bear

Uwaga!

Jeśli masz propozycje na nowy turorial, chcesz się czegoś wiecej dowiedzieć, lub zgłosić jakis błąd w tutorialu? Napisz
 

ArmA: 2

Wstęp

ArmA 2 - gameplay

Linki

mission.sqm
Aby misja moga z powodzeniem byc udostpniana dla wszystkich w sieci musi zostac zamknita w pliku *.pbo

Obok pliku
mission.sqm - stworzony zostaje automatycznie po pierwszym zapisaniu gry przez wbudowany edytor.
tworzymy za pomoc notatnika
description.ext
- ( w tym pliku znajd si wszystkie ustawienia dotyczace misji ktre mog zostac plynnie zmienione , jak poziom standardowy poziom trudnosci, nazwa misji, powitalne wiadomosci, konfiguracja interfacu uzytkownika ...)
a take
briefing.html - ( ten plik html odpowiada za to co zobaczymy juz po zalogowaniu w podrecznym notatniku po wcisnieciu klawisza "M" , co wiecej za pomoca prostych komend mozemy powiazac dynamicznie briefing z celami misji )
init.sqf - ( ten skrypt bedzie odpowiada za uruchamianie poszczeglnych dodatkowych sktryptw dotyczacych misji )