Transport 1 |
[Opis zagadnienia] Zaczniemy od maego patrolu z MI przeciwnika ktry zaaduje oddzia onierzy z bazy i przyleci w miejsce akcji wylduje we wskazanym miejscu i odleci do bazy po kolejny oddzial No to zaczynamy: 1 Ustawiamy map w miejscu gdzie ma pojawic si oddzia wroga. Wciskamy klawisz F1 co wywoa menu JEDNOSTKI. Tworzymy przez doubleklick now jednostke. Wybieramy kolejno. STRONA: wschd KLASA: ludzie KONTROLA: niegrywalny STARE INFORMACJE: nieznany BLOKADA POJAZDU: domylne STOPIE: kapral ( w kocu nie chcemy szeregowego jako dowodce druyny ) JEDNOSTKA: dowdca druyny SPECJALNE: brak NAZWA: dr_01 UMIEJTNOSCI: ustawiamy na wysoko AZYMUT: tak jak si na m podoba ( np twarz do pnocy gdzie bdzie sta MI ) Teraz tworzymy trzech szeregowych i doaczamy ich do grupy STRONA: wschd KLASA: ludzie KONTROLA: niegrywalny STARE INFORMACJE: nieznany BLOKADA POJAZDU: domylne STOPIE: szeregowy JEDNOSTKA: czlonek zalogi SPECJALNE: brak NAZWA: - tu nic nie wpisujemy - UMIEJTNOSCI: ustawiamy na wysoko AZYMUT: tak jak si na m podoba ( np twarz do pnocy gdzie bdzie sta MI ) Teraz tworzymy kolejno 3 takie jednostki. Zauwa e kada automatycznie jest przydzielana do dowdcy. W ten sposb stworzymy druyne o skadzie i liczebnosci jaka si nam podoba... teraz tworzymy kolejna druzyne... z tym e jej dowdca bedzie mia w polu NAZWA DRUZYNY: dr_02 Zauwa tylko e gdy tworzysz kolejnedo dowdce druzyny jest automatycznie polaczony z poprzednim dowdc. Nam na tym nie zaley wiec wciskamy F2 i po uprzednim wybraniu jednostki drugiego dowdcy LKM przecigamy od dowdcy w puste miejsce i puszcamy. W ten sposb tworzym osobn grup. Moemy take..po uprzednim zaznaczeniu oddziau poprosu go skopiowac i wkleic obok CTRL+C i wlkejamy CTRL+V Teraz przysza kolej na smigowiec ktry wystartuje z punku A .. przyleci do punktu B.. odbierze zaoge i przyleci do punktu C i wrci do bazy do punktu D. Tworzmy w takim razie migowiec transportowy nieopodal... Wybieramy wiec F1 i ustawiamy kolejno STRONA: wschd KLASA: lotnictwo KONTROLA: niegrywalny STARE INFORMACJE: nieznany BLOKADA POJAZDU: domylne STOPIE: szeregowy JEDNOSTKA: Mi-17 to nasz transportowiec juz wraz z pilotem. SPECJALNE: brak ( jesli chcemy by juz znajdowa sie w powietrzu wybieramy - W locie ) NAZWA : heli_01 UMIEJTNOSCI: ustawiamy na wysoko AZYMUT: tak jak si na m podoba ( np twarz do pnocy gdzie bdzie sta MI ) Teraz pora na tworzenie punktw nawigacyjnych. Wciskamy F1 Wybieramy naszego Mi-17 i wciskamy F4 tworzymy nowy punkt nawigacyjny to przed nim i kolejno punkty do miejsca ldowania tam gdzie znajduje si ju zaoga... Pierwszy punkt nawigacyny bedzie posiada opcje RUSZAJ DO i tak wszystkie kolejne punkty na wigacyjne az do ostatniego ktry nas zaprowadzi punktu A... ostatni punkt bedzie posiada opcja ZAADUJ. Tworzymy kolejne punkty nawigacyjne z opcj RUSZAJ DO a do momentu kiedy dotrzemy do punktu rozadunku C. Wybieramy wtedy opcje ROZADUJ TRANSPORT i kojene punkty RUSZAJ DO a do punktu D i w ostatnim punkcie znw ZAADUJ. Czas to wrzystko zsynchronizowac z naszymi oddziaami... Dla oddziu wyznaczamy kolejno punkty w miejscu zaadunku czyli RUSZAJ DO a pzniej w miejscu B gdzie lduje heli wybieramy WSIADAC i w punkcie C ...WYSIADAC i jaki kolejny punkt dla druzyny tam gdzie ma ona ma sie udac juz z RUSZAJ DO Pora to wszystko zsynchronizowac. Wybieramy wiec punkt druzyny WSIADAC wciskamy F5 i aczymy kolejno z ZAADUJ naszego hel_01 oraz WYSIADAJ Z ROZADUJ TRANSPORT Jedyne co nam teraz pozostao to dokladnie wskazac nam miejsce ladowania.. tak by w jakich trudnych nie wyldowa nam heli na drzewie ;) W tym cielu wybieramy F1 i tworzymy jednostke heli pad tak samo dla punktu B i C STRONA: pusty KLASA: obiekt JEDNOSTKA: H - Niewidzialny Teraz umiesc tak Helipady by nie stylkay sie z punktami wyladuj i zaladuj.. zapisz mape i przetestuj... Do rozwizania pozostaje teraz kwestia powtarzalnosci tej akcji do chwili uruchomienia triggera..ktry zakoczy dostarczanie posikw w chwili zniszczenia jakiegos obiektu np radiostacji.. |